Deti su dar z neba



Boli sme nahnevaný a sme si nehovorili celý večer. Ráno, sa zobudím a sa obliekam. Katka beží v pyžamku okolo mňa.
"Mama ide do prace?"
"Áno moja, mama ide do prace."
"Dáme pusinku."
Bozkávam ju, aj ona tiež.
"A teraz mama dá pusinku ocinovi."
Usmejem sa a bozkávam rýchlo Viktora. Idem na chodbe a čakám výťah.
Katka príde za mňou v pyžamku a v ponožkách.
"Dáme ešte pusinku."
Bozkávam ju ešte raz. 
"A teraz oco dá pusinku mame."
Usmejeme sa  a tento krát sa bozkávame láskavo. V predtým aby som vystúpila do výťahu si povieme jeden druhého „Ľúbim ta“. Chodím na ulici a usmievam sa ako blbá. Prečo som bola nahnevaná ani si nepamätám  alebo už nie je dôležité. Zabudla som.

Katka sa rozpráva s mojími rodičia cez Skype. Moja mama je chorá.  
"Oma, ty tašeš?" Chce povedať kašleš, ale nevie vysloviť K.
Odpoviem ja:
"Áno, oma kašle a má soplíky."
"Oma, fútaj noštek!" povie Katka. Znovu problém výslovností K.
Oma kašle zase.
"Oma, daj si silupček, plosím ta!" Ani R nevyslovíme.
Moja mamina nič nerozumie, ale ja a Viktor sa smejeme s chuťou.

Deti sú dar z neba. Prinesú nám úsmev kedy sme unavený alebo nervózny. Pri nich si uvedomíme ako sa veľmi milujeme. Prenikajú hlboko do našich duší a dostanú z nás to čo je v nás najlepšie. Naše deti liečia našu dušu. Ďakujem ti Pane za najkrajší dar ktorý si mi urobil, ďakujem ti za Katku.

Comments

Popular posts from this blog

All Saint day in Slovakia (Dusicky)

Sv. Mária Magdaléna Rusovce, St. Mary-Magdalene in Rusovce, Bratislava

I love Bratislava