Katkina mamina


Je to veľmi skoro ráno a mráz v autobusovej stanici , keď vidim ze malé dievčatko na mňa pozeralo . Ona ťahá matkinu ruku a pýta sa šeptom :
-Kto Je to ?
Matka šepká späť do ucha, ale dosť nahlas , aby som počula :
-To je Katkina mamina.
Aha, ona ma pozna z ihriska s Katkou . Jej tvár zosvetľuje , usmieva sa , ona vlny na mňa kričí a hovorí mi, že sa chystá do škôlky . Aj ja sa smejem naspäť  .
Katkina mamina , ake krásne a sladké to znie, ako moja duša sa meje s radosťou zakaždým krat, keď počujem tieto slová . Bol som volana veľa vecí v mojom živote , krásne veci a škaredé veci, mala som veľa titulov, ale nikdy necítila som sa tak dobre , ako keď som bol povolana Katkina mamina . Je to meno ktore nosim s hrdosťou .
Neexistuje žiadny deň , hodina , minúta , sekunda v ktorej nepodakujem Bohu , že mu poslať Katka do môjho života, a urobil mi Katkina mamina .

Comments

Popular posts from this blog

All Saint day in Slovakia (Dusicky)

Sv. Mária Magdaléna Rusovce, St. Mary-Magdalene in Rusovce, Bratislava

I love Bratislava